Nolīgsti vislabāko korporatīvo pasākumu organizētāji šajā pilsētā: Ogre
Lvlux Deco Ltd
Uzņēmumu pasākumu organizētājs
Sia "Pārsteigumu Karuselis"
Uzņēmumu pasākumu organizētājs
Svētku Feja
Uzņēmumu pasākumu organizētājs
Ogres Kultūras Centrs
Uzņēmumu pasākumu organizētājs
Do.More Deco
Uzņēmumu pasākumu organizētājs
Apmācība un izglītība, lai kļūtu par korporatīvo pasākumu organizētāju.
Dažādi apmācības var novest pie korporatīvās pasākumu organizatora profesijas. Klasiskais ceļš ir studēt komunikācijas skolā. Bakalaura grāda iegūšana, īpaši BTS vai DUT komunikācijā ar specializāciju pasākumu plānošanā, ir priekšrocība, lai kļūtu par korporatīvo pasākumu organizatoru. Ieteicams arī sekojošs apmācības programmai ar profesionālu licence pasākumu komunikācijā un maģistra grādu komunikācijā no universitātes. Ir arī iespējams iegūt MBA, MSC pasākumu komunikācijā, pasākumu mārketingā vai pasākumu vadībā. RP & Events bakalaura grāds un tirdzniecības nozare arī ir diplomi piemēroti šai profesijai. Šie apmācības ļauj iegūt valodas, tehniskas (komunikācija, mārketinga, mediju, B2B vai B2C sarunu un biznesa stratēģiju, tīmekļa stratēģiju ...) un ģeogrāfiskas prasmes. Korporatīvā pasākumu organizatoru ir iespējams kļūt ar stipru pieredzi šajā jomā. Lai būtu notikumu organizators, ir jābūt noteiktības, radošuma un organizatoriskajām spējām. Notikumu organizatoram jābūt labām komunikācijas prasmēm, lai būtu daudz klientu un labas attiecības ar daudziem pakalpojumu sniedzējiem. Svarīgi ir pārvaldīt komunikācijas pamatus. Uzmanība detaljām un noteiktība ir arī būtiskas īpašības, lai pārvaldītu stresainas situācijas un veiksmīgi pabeigtu pasākumu.
Korporatīvā pasākumu plānotāja darba apjoms.
Korporatīvais pasākumu organizators var pārvaldīt no A līdz Z biznesa semināru, iecelšanas balli, konferenci, korporatīvās vakariņas, Ziemassvētku eglīti, kongresu un komandu būvēšanas aktivitātes. Viņi arī spēj organizēt tēmu ballītes, apbalvojumu ceremonijas, kokteiļu uzņemšanas, spēlēt spēles, B2B pasākumus un privātas uzņemšanas. Viņi var izstrādāt biznesa plānu un rūpēties par sagatavošanu (pasākuma datums, mērķis, uzaicinājumi, viesu saraksts, piegādātāji, aprīkojuma noma...), komunikāciju, komandas vadību (šefpavāri, hosteses, fotogrāfi, bārmeņi, ēdināšanas pakalpojumi, pakalpojumu sniedzēji, mūziķi...), logistiku (skaņas sistēma, telts, ziedi...), un bufeti. Pasākumu organizators var plānot pasākuma laika grafiku un aktivitātes. Viņu loma ir arī koordinēt katru pakalpojumu sniedzēju, izveidojot komandas garu. Pasākumu vadība, budžeta vadība, ilguma vadība, nesagatavotu situāciju risināšana dienā un pasākumu drošības vadība ir arī atbildības, ko korporatīvais notikumu plānotājs var nodrošināt. Pirms pasākuma viņi veic pārbaudes sarakstu, lai efektīvi pārvaldītu katru notikuma detaļu.
Kāpēc pieņemt korporatīvās pasākumu organizētāju pakalpojumus?
Korporatīvo pasākumu organizēšana, ko veic pasākumu plānotājs, palīdz nostiprināt uzņēmuma tēlu sadarbības partneru, klientu un mērķētā sabiedrības vidū. Viņu iesaistīšanās nodrošina labi organizētu, neaizmirstamu un svētku atmosfēru pasākumu, kas arī var palīdzēt uzņēmuma popularitātes uzlabošanā. Korporatīvo pasākumu organizators ir saistīts ar dažādu ēdināšanas pakalpojumu, viesnīcu, piegādātāju un sniedzēju tīkliem, kas var palīdzēt panākt pasākuma veiksmīgu norisi. Viņi var palīdzēt uzņēmumam tā komunikācijas stratēģijā, nodrošinot lielu redzamību un augstu apmierinātību starp viesiem un VIP personām. Turklāt korporatīvā pasākuma organizēšanas uzticēšana profesionālim ir iespēja pastiprināt saites ar personālu. Viņi ir spējīgi piedāvāt jautras un oriģinālas komandu veidošanas aktivitātes.
Kad jānomaļ korporatīvā pasākumu plānotājs?
Ieteicams saņemt korporatīvo pasākumu organizācijas pakalpojumus no korporatīvā pasākumu plānotāja. Viņi var piedalīties banketu vakaros, kokteiļu ballēs, vakariņu šovos, uzņēmuma ballītēs vai atklātajās dienās. Viņi arī ir izcilā pieredzē ar organizēšanu semināros, kopējās sanāksmēs, sapulcēs, ceremonijās, ievērošanas ballītēs, apmeklējumos vai vadības maiņās. Viņi var rūpēties par pasākumu plānošanu viesnīcā, pilī, laivā vai privātā telpā. Viņi var arī palīdzēt ar citātiem un darboties kā starpnieki starp visiem piegādātājiem, interesentiem un pakalpojumu sniedzējiem.
Kā atrast korporatīvā pasākuma plānotāju?
Korporatīvā pasākumu organizētājs strādā komunikācijas aģentūrā, pasākumu aģentūrā, servisa kompānijā, reklāmas aģentūrā vai darbojas kā pašnodarbināta persona. Lai atrastu labu korporatīvo pasākumu organizētāju Ogre, labākā iespēja ir apmeklēt StarOfService mājas lapu. Jums vienkārši jāizvēlas atbilstošais profesionālis un jāievēro dažādie soļi.
Kādi ir tarifi par uzņēmumu pasākumu organizēšanu?
Uzņēmējdarbības pasākumu organizēšanas cena svārstās no 600 līdz 2600 €. Lai novērtētu pasākuma organizācijas izmaksas, jums jāņem vērā nomas maksa par vietu, viesu skaitu, keteringa servisa kvalitāti un nomājamo aprīkojumu. Šampanieša un uzkodas ballītes organizēšana ar 250 viesiem maksā apmēram 3500 €, ieskaitot vietu nomu. Uzņēmuma ballīte ar mazāku viesu skaitu un vienkāršu bufeti izmaksā apmēram 1200 €. Cenas var palielināties, ja uzņēmums vēlas pieņemt profesionālu fotogrāfu, videogrāfu vai citus pakalpojumu sniedzējus.
Kā izvēlēties pareizo korporatīvā pasākuma plānotāju?
- Organizators ir jābūt apveltītiem ar visiem piemērotajiem raksturlielumiem. Viņiem jāsaprot viņu darbs padziļināti un jādemonstrē diplomātija un nomodā. Svarīgi ir būt iepazīstinātiem ar viņu komunikācijas un problēmu risināšanas prasmēm, lai varētu ticēt viņiem. - Ir ieteicams pieņemt pieredzējušu un atzītu organizatoru. Vēlams ir iegūt informāciju no uzņēmumiem un personām, kas iepriekš lietojuši viņu pakalpojumus. Viņu tīmekļa vietne ir arī cita veida, kā pārbaudīt klientu atsauksmes, lai uzzinātu par to, kādi pakalpojumi tiek piedāvāti, ja tie ir piemēroti organizējamajam pasākumam. - Labs pasākumu organizators nedrīkst koncentrēties tikai uz finanšu aspektiem, bet jānodrošina visi nepieciešamie pakalpojumu sniegšanas dati. Nepieciešama detalizēta informācija par to, ko viņi var piedāvāt, lai pasākums būtu unikāls un aizraujošs. - Viņiem arī būtu jāsniedz ieteikumi par vietnes izvēli un padomi par to, kā notiks pasākums. - Savā starpā jāsalīdzina vairāki pasākumu organizatori, lai izvēlētos labāko. - Jāizvēlas pakalpojumu sniedzēji, kas ir vairāk elastīgi un spēj pielāgoties negaidītiem pēdējā brīža izmaiņām. - Ir būtiski zināt pakalpojuma cenu, pirms noslēdzot līgumu. Ir jāpieprasa detalizēta aprēķina un jāapspriež jebkādi prasības pasākuma laikā.
Jautājumi, ko uzdot uzņēmējdarbības pasākuma organizatoram pirmajā tikšanās laikā.
- Cik gadus jau strādājat šajā profesijā? - Kādu veidu pasākumus jūs parasti organizējat? - Ko jūs ieteiktu šim korporatīvajam pasākumam? - Kas ir pakalpojumu sniedzēji šim pasākumam? - Vai jūs nodarbināsiet fotogrāfu vai videogrāfu? - Ko jūs plānojat ar uzkodas un ēdienreizēm? - Kā jūs risinātu negaidītas izmaiņas pasākuma laikā? - Kas vadīs loģistikas un cilvēkresursu pārvaldību? - Kā jūs pārvaldīsiet aktivitātes pasākuma laikā? - Kādi veida aktivitātes ir plānotas? - Kāds budžets būs pietiekams, lai organizētu šo pasākumu? - Vai jūs varat piedāvāt man detalizētu cenu piedāvājumu?