Nolīgsti vislabāko skolotāji šajā pilsētā: Ogre
Igor Rusakov Ik
Pasniedzējs
Komunikāciju Aģentūra Puzzle, Sia
Pasniedzējs
Sense Of Team, Sia
Pasniedzējs
Buts, Mācību Centrs Ogrē
Pasniedzējs
"Kursu Bāze" Sia
Pasniedzējs
Kāda apmācība vai izglītība ir nepieciešama, lai pasniegtu kursus?
Ir diezgan sarežģīti atbildēt uz šo jautājumu, jo mēs neesam definējuši kursu, par kuru runājam... Svarīgi saprast, ka ir ievērojama atšķirība starp akreditētu profesoru, kas māca universitātē informētai sabiedrībai, un gatavošanās kursu pasniedzēju, kas piedāvā darbnīcas savās kopienas asociācijās, piemēram. Tomēr, mēģināsim būt pēc iespējas visaptverošāki, vienlaikus ievērojot vispārējos mācību virzienus, lai mūsu saturs runātu ar plašāku auditoriju. Neskatoties uz galveno disciplīnu, ko vēlaties pasniegt, ja vēlaties kļūt par skolotāju, jums būs jāpabeidz maģistra grāds. Skolotāja darbam pieņemšanas eksāmeni ir pieejami studentiem, kas ir iestājušies otrajā maģistra studiju gadā, vai tiem, kuri jau ir ieguvuši maģistra grādu vai ekvivalentu (bakalaura grāds + 5 gadi). Lai iestātos MEEF maģistra programmā, jums būs jāiegūst bakalaura grāds disciplinā, kas pielāgota konkuram, uz kuru vēlējaties pretendēt, vai priekšmetam, ko vēlaties mācīt vidusskolā. Dažas universitātes piedāvā pirmsprofesionālas programmas no bakalaura grāda trešā semestra (L2). Cita iespēja ir PPPE (pamata mācību programmas sākumskolas skolotājiem), kas saistīta ar bakalaura grāda programmu un ko piedāvā pēc vidusskolas absolvēšanas. Ir pieejamas četras kategorijas MEEF maģistra grādi, atkarībā no konkrētā skolotāja karjeras, kurai vēlaties pretendēt: - Ar "1er degré" pieminējumu, jūs varat kļūt par pamatskolas skolotāju. - Ar "2e degré" pieminējumu, jūs varat kļūt par vidusskolas vai vidējās izglītības skolotāju. - Ar izglītības uzraudzības pieminējumu, jūs varat kļūt par CPE (izglītības padomnieku). - Ar prakšu un apmācību inženierijas pieminējumu, jūs nevarat sagatavoties konkursiem, bet gan kļūt par pieaugušo apmācītāju, pedagoģisko koordinatoru vai vadītāju, citu iespēju skaitā. Otrajā maģistra gada beigās tiek rīkoti valsts eksāmeni vai akadēmijas līmeņa eksāmeni skolotāja un CPE pieņemšanas konkursiem (CAPES, CAPET, utt.), kas parasti sastāv no vairākiem rakstiskiem iestāšanās testiem un mutiskiem iestāšanās eksāmeniem. Pēc maģistra grāda un eksāmenu veiksmīgas pabeigšanas laureāti kļūst par praktizējošiem valsts darbiniekiem un piedalās konkrētam profilam pielāgotās apmācības programmās kā skolotājs vai CPE praktikants, atkarībā no tā, kādu maģistra grādu ieguva - MEEF vai disciplīnu specifiskais maģistra grāds. Tiems, kas vēlas kļūt par apmācītājiem, jums jābūt vismaz bakalaura grādam + 3 gadiem (profesionālai licencē) vai maģistra grādam + 5 gadiem (profesionālais maģistrs) izglītības jomā, kā arī profesionālai pieredzei. Daži apmācību programmas, kas veltītas apmācības tehnikām un inženierijai vai izglītības zinībām, arī var veicināt uzņemšanu. Šeit ir daži paraugi programmu: Bakalaura grādam + 3 gadiem: - Profesijas-orientēta profesionālā licence cilvēkkapitāla vadībā: apmācība, prasmes un darbs; dažādas kursu izvēles: inženierija, konsultācijas, apmācība un animācija - ICAF (Aviņonas universitāte) - Profesijas-orientēta profesionālā licence cilvēkkapitāla vadībā: asistents; dažādas kursu izvēles: profesionālās vides apmācītājs (Burgundijas universitāte) Maģistra grādam + 5 gadiem: - Profesionālais maģistrs: mācīšana, mācīšanās un apmācība (EAF) vai apmācība, nodarbinātība un prasmes (FEC) Grenobles 2, izglītības zinātnes un apmācības Tūrā, utt. - Apmācības programmas Cnam vai Afpa Ir arī apmācības programmas, kas pieejamas, izmantojot turpmākizglītību: CQP apmācītājs-konsultants, DUFA (universitātes diploms pieaugušo apmācībās, ekvivalenta bakalaura grādam + 2 gadiem) var tikt piekļauts, izmantojot turpmākizglītību. Beidzot, daudzām nozarēm, piemēram, veselības aprūpei, sportam, sociālajam darbam un atpūtai, valsts diploms var būt pietiekams, lai mācītu konkrētu amatniecību vai disciplīnu. Valsts diploms (DE) vai franciskais valodas prasmes sertifikāts tiek izsniegts ministrijas un tādējādi publiskas izglītības iestādes, pēc apmācības konkrētā jomā. DE iegūšana ļauj piekļūt dažiem reglamentētiem profesijām, it īpaši veselības aprūpē, sportā, sociālajā darbā un atpūtā. Šie profesionālie grādi var būt no bakalaura grāda + 2 gadiem līdz maģistra grādam. Francijas valsts diplomi ietver BTS (profesionālo sertifikātu), DUT (profesionālo tehnoloģiju diplomu), bakalaura un profesionālo bakalaura grādus un maģistra grādus. Valsts diplomi ir būtiski dažām profesijām, kurās nepieciešami ātra apmācība kompetentu profesionāļu iegūšanai, un to izplatība ir īpaši pamanāma specializētajās nozarēs, piemēram, sociālajā darbā (DE specializētajam tehniskajam darbiniekam izglītības tehnikās, valsts diploms konsultantam sociālajā un ģimenes ekonomikā), veselības aprūpē (DE medicīnas vai dzemdību asistentam), arhitektūrā (DE arhitektūrā), grāmatvedībā un vadībā (BTS grāmatvedībā un vadīšanā, diplomā grāmatvedībā un vadīšanā), zinātnē un tehnoloģijās (Nacionāls diploms par vīnogu audzēšanu), utt.
Kāds ir iejaukšanās joma kursa profesionālim?
Vēlreiz, ir ļoti grūti sniegt atbildi, nerunājot par konkrētu jomu, kas nav šī satura gadījums, kas saistīts ar vispārējām kursu aktivitātēm, nevis konkrētu disciplīnu. Bet, neskatoties uz to, mēs neesam devuši daudz skaidrības par šo jautājumu, tāpēc ļoti īsi minēsim galvenos iemeslus, kāpēc kādam jāņem kursi: - Vispirms ir gadījums, kad students cīnās ar konkrētu priekšmetu un viņu vecāki (vai paši students) vēlas, lai viņš to sasniegtu. - Tad ir gadījums, kad persona vēlas atklāt kādu aktivitāti, priekšmetu, disciplīnu, mūzikas instrumentu vai ko līdzīgu un izlemj sākt no sākuma, nolēmumu pieņemot mācoties pamatus pie skolotāja. Tas var būt gandrīz jebkas (gaļas gatavošana, mūzikas instruments, sports u.c.). - Visbeidzot, ir cilvēki, kas, vienā vai otrā iemeslā (vēlme uzlaboties, vēlme veikt eksāmenu, apmeklēt sagatavošanās klasi vai atsākt studijas) ir nolēmuši apmeklēt kursus, lai "augtu" un mācītos vai padziļinātu savas zināšanas konkrētā jomā.
Kāpēc lietot profesionāļa pakalpojumus, ja jau apmeklē nodarbības?
Jebkurš priekšmets vai disciplīna, protams, brālis, māte vai brālēns, kurš ir ieguvis izglītību, var palīdzēt, atbalstīt un pat reizēm var norādīt kļūdainu domu. Tomēr, ja jūsu kavēšanās ir ievērojama un vēlme mācīties ir nekad nebeidzama, tad patiesu profesionāļu iesaistīšana kļūst par nepieciešamību. Mācīšana ir īpaši aizraujoša profesija, kas prasa ne tikai prieku no priekšmeta, bet arī pedagoģisku prasmi un nepārtrauktu mācīšanās vēlmi. Attiecībā uz zināšanām profesionālis ir sevišķi izglītots tehnikā un iemersijā kultūrā, kas saistīta ar konkrētu disciplīnu, kas palīdzēs viņam labāk to pārraidīt savam studentu lokam. Tīri pedagoģiskā izpratnē no profesionāļa tiek gaidīts arī atbilstošas kvalifikācijas un apmācības iegūšana, lai varētu izmantot pareizās metodes saviem skolniekiem. Kā arī iniciējot savus studentus, skolotāja uzdevums ir attīstīt viņu jutīgumu un ziņkārību. Tāpēc viņš cieši uzrauga katru savu studentu progresu, vienlaikus atbalstot viņu vēlmi dziļāk pazīt priekšmetu. Kā jau minējām iepriekš, lai padarītu savu nodarbības interesantas un dzīvīgas, tās veiksmīgai īstenošanai ir nepieciešama ne tikai aizraušanās, bet arī radošums. Spēja pielāgoties studentu līmenim un prasībām, būt uzmanīgam un pieejamam ir būtiskas kvalitātes, lai kļūtu par skolotāju, it sevišķi, lai nodrošinātu uzticības un labvēlīgas atmosfēru, bez kuras mācīšanās ir daudz mazāk efektīva un konstruktīva. Ir svarīgi uzsvērt, ka patiesam skolotājam ir jāapgūst daudzas psiholoģijas un pedagoģijas zināšanas, kā arī mācīšanas tehnikas un konkrētas vecuma grupu specifiskie vajadzības. Pamatā profesionālais skolotājs ir pilnīgi aprīkots, lai adaptētu sevi un padarītu sevi pieejamu savam studentu lokam. Tomēr jāatzīmē, ka skolotāja mācību kvalitāte nav definēta tikai ar to, kas viņam ir zināms. Neatkarīgi no tā, mācīties savu zināšanu un specializācijas jomu iemaņas ir vitāli svarīgas, jo bez tām mācīšanās kļūst sarežģītāka un daudz smagāka. Labs skolotājs nepiedāvā stingras un tīri teorētiskas mācīšanās formas, kas, būsim reālisti, ir diezgan nesaderīgas ar studentu prāta ieradumiem kļūt arvien mazāk elastīgiem un pielāgojamākiem šajā līmenī.
Kad mums vajadzētu izmantot mācību nodarbības un kursus?
Šajā sadaļā nav daudz ko teikt, kamēr jūs saprotat, ka, runājot par zināšanām un izglītību, vis svarīgākais ir nepagaidīt pēdējā brīdi. Daudzi pētījumi ir pierādījuši, ka gaidīšana līdz pēdējam brīdim, lai sāktu kādas nodarbības (vai tās būtu matemātikas, dejotāju, svešvalodu nodarbības uc.) nesniedz labus rezultātus. Svarīgi ir saprast, ka vienādu nodarbību skaita vai stundu skaita apmācība, kas notiek dienu pirms vai divas dienas pirms tās jāpielieto, ir trīs līdz četras reizes mazāk efektīva nekā apmācība, kas notiek piecas vai sešas dienas agrāk (katru dienu velkot īso atkārtojumu). Gribam atgādināt, ka smadzenēm un prātam ir vajadzīgs laiks, lai iepazītos un dziļi assimilētu informāciju. Tāpēc nevajadzētu gaidīt līdz jūnijam, lai sāktu atbalsta nodarbības, ja jums ir gada beigās eksāmeni, un tāpat nevajadzētu gaidīt līdz dienai pirms kāzām, lai steigtos uz deju studiju mācīties dejot tās soļus, kas varētu jums padarīt par īstu Fredu Astēru vai neatsakāmu Džindžeru Rodžeri! Lai jūs varētu maksimāli efektīvi apgūt nodarbības, tā, lai jūs varētu iemācīties un saprast visu, kas tiek pārrunāts ar jūsu skolotāju un labi izmantot to pasākumu laikā, ir labāk izvēlēties programmu, kas ilgst vairākas mēnešu vai vismaz vairākas nedēļas. Šis laika posms jums ļaus strādāt labi un skaidrot visus neskaidros punktus vai grūtības. Tāpat no otrās puses, praktizējošais skolotājs varēs precīzi novērst jūsu grūtības vai vājības līdz tām izzūd.
Kā atrast profesionālu skolotāju nodarbībām?
Kursu atrašana (neatkarīgi no disciplīnas) ir pieejama jebkuram, gandrīz jebkur, jo nav trūkuma skolotāju (vai institūciju, kas piedāvā šāda veida pakalpojumus), neatkarīgi no pilsētas vai reģiona, kurā jūs dzīvojat, ieskaitot tās visattālākās vietas. Kā parasti, tā ir vislabāk sākt, meklējot savas saites un cilvēkus, kas ir jums tuvi, jo mutisks stāsts bieži ir efektīvs veids, kā atrast pareizo kursu. Tas var ietaupīt jums daudz laika un enerģijas, tāpēc nekautrējieties to izmantot. Ja jūs dzīvojat ļoti attālā reģionā, dziļi laukos, tas, ka jūs nevarat atrast kursu vai skolotāju 5 vai 10 kilometru rādiusā, nedrīkst jūs nobiedēt... Patiesībā, ir arī profesionāļi, kas ceļo pie jums, un ja jūs nevarat iziet, tad ziniet, ka daudzi skolotāji ir gatavi jums ierasties mājās! Jebkurā gadījumā, ja mutisks stāsts nenes rezultātus, kas ir iespējams, bet mazticami, tad ir ieteicams izmantot internetu, konsultējoties ar vietni kā StarOfService, piemēram, kas saraksta visus profesionāļus noteiktā nozarē, balstoties uz jūsu meklēšanas atrašanās vietu. Tikai pāris klikšķu laikā vietne ļaus jums sazināties ar šo profesionāli un sazināties ar viņiem tieši - tas attiecas arī uz izglītības skolotājiem.
Cik maksā nodarbības no profesionāla skolotāja?
Pirms piedāvājam jums jebkādas konkrētas cenas vai cenu diapazonus, vēlamies uzsvērt, ka jūsu ģeogrāfiskajai atrašanās vietai varētu būt relatīvi liels ietekmes faktors uz piedāvātajām cenām. Svarīgi ir saprast, ka cenu diapazons, ko mēs sniegsim, noteikti būs nedaudz plašs, jo maksas, kas tiek prasītas Parīzē vai citās lielajās pilsētās, noteikti ir augstākas nekā vidēja lieluma pilsētās vai attālos ciematos. Pateicoties tam, var uzskatīt, ka stundas ilguma ballīšu deju nodarbība maksā no 15 € līdz 50 € stundā, atkarībā no skolotāja pieredzes līmeņa un tam, vai nodarbība ir grupā vai individuāla, norisinās vietā vai studijā. Lai gan klients varētu izvēlēties tikai vienu nodarbību par izmēģinājuma braucienu (lai iepazītos gan ar skolotāju, gan disciplīnu), ieteicams izvēlēties vismaz 3 vai 4 nodarbību sēriju, lai pilnībā iegremdētos dejās un iegūtu skolotāja stilu. Lielākā daļa profesionāļu piedāvā cenas, kas ietver 3, 4, 6 vai pat 8 nodarbību sērijas šiem nolūkiem, ar nedaudz augstāku likmi, bet nedaudz zemākiem izmaksu par katru atsevišķo nodarbību. Vēlreiz atkārtojam, ka, lai nodarbības būtu pēc iespējas efektīvākas, svarīgi nekavējoties neuztvert tos pēdējā brīdī! Jāpiezīmē, ka daži skolotāji piedāvā grupu nodarbības, kas jums ir mazāk izmaksu ziņā izdevīgas. Neuztraucieties jautāt par šo opciju un vākt visu nepieciešamo informāciju.
Kā izvēlēties pareizo skolotāju?
No mūsu viedokļa, ir pieci galvenie faktori, kas ļauj jums veikt izvēli, taču jūs varat tos brīvi ņemt vērā: - skolotāja kompetences līmenis: nedariet kļūdu, domājot, ka privātam skolotājam vēlamajā priekšmetā augstāka kompetenču līmeņa būšana ir labāk. Patiesībā pārāk liela kompetence dažreiz kavē pamatinformācijas labu sintēzi. - skolotāja personība (un viņu vecums?): jāzina, ka saņemtās informācijas uztveri ievērojami ietekmē stāvoklis, kādā tā tiek saņemta. Tādēļ ir būtiski nepjusties biedētam vai apjukušam savas skolotāja klātbūtnē stundu laikā. Attiecībā uz vecumu tas var ietekmēt dažu studentu uztveri par viņu mācību sesijām. Bieži tiek ziņots, ka vecāks privātskolotājs tendēs nodarboties dažiem jauniem cilvēkiem, vai pat pastiprinās skolas mājās iespējas sajūtu, kas var būt pretproduktīva. - skolotāja fons: skolotāja loma nav tikai mācīt, bet arī padomāt (īpaši attiecībā uz orientāciju, ja tas ir tikai akadēmisks priekšmets). Tāpēc mēs uzskatām, ka privātskolotājs ar līdzīgu fona kā studentam var būt lieliska iespēja labāk informēt viņu par turpmākajiem studiju vai karjeras izvēles variantiem. - mācību metodoloģija, kas tiek ieviesta: jāzina, ka katram privātskolotājam ir sava mācību stila, savas nianses, kas palīdz viņu studentiem saprast stundu. Tas sakot, kā jau iepriekš minējām, "no mutiskas, par mutisku" metode var būt nozīmīga, lai atrastu cienījamu skolotāju, pat ja tā nav visizplatītākā metode. Jebkurā gadījumā mutiskas metodes izmantošana neko nedod, tāpēc sāciet ar to, jūs nekad nezināt! Apmeklējiet draugus, ģimenes locekļus un pazīstamos (un kāpēc nejautājiet arī savu bērnu skolotājiem vai direktoram?), jo ir pilnīgi iespējams, ka kāds no viņiem ir dzirdējis par adresi vai profesionāli, kas piedāvā izcilus pakalpojumus tuvumā. Tas var būt iestāde, kas piedāvā stundas savā struktūrā, vai profesionālis, kas ceļo atbilstoši saviem klientiem. Ja mutvārdu reklāma nesniedz vēlamo rezultātu, tad dodieties uz internetu un apskatiet dažus profesionālos atsauces resursus, piemēram, StarOfService. Jūs atradīsiet profesionāļu sarakstu, kas strādā jūsu reģionā, kā arī klientu atsauksmes un komentārus par viņu pakalpojumiem. Īpaši uzsvēram šo pēdējo punktu, kas mūsu skatījumā ir būtisks, tāpēc Jūs aicinām tiešām tērēt laiku, lai rūpīgi izlasītu šīs atsauksmes un komentārus, jo tie patiesi atklāj profesionāļa darba kvalitāti. Turies prātā, ka daudz labāk ir pavadīt laiku rūpīgi izpētot atsauksmes un komentārus nekā nejauši izvēlēties skolotāju un beigt ar viņu pakalpojumu neapmierinātību. Kad esat atradis nopietno profesionāli, nodrošiniet, lai savācamība atbilst jūsu plānotajam vai jūsu iespējam, maksājiet par cenām un skaidri norādiet datumus un pieejamību, kuriem jūs vēlaties ievērot, utt. Viens pēdējais ieteikums: esiet ļoti uzmanīgi ar profesionāļiem, kuri tendē uz piedāvājumu, kas ievērojami pārsniedz tirgus cenas. Ziniet, ka lielākoties, tā vietā, lai gūtu labu piedāvājumu, šī atlaižu cena nav garantija par augstas kvalitātes pakalpojumiem. Gudrs klientis ir divreiz vērtīgs...
Dažas jautājumi, ko uzdot balleju deju profesionālim jūsu pirmajā tikšanās laikā: 1. Kādais ir jūsu deju stila izaicinājumu līmenis? 2. Vai jūs piedāvājat privātstundas vai grupas stundas? 3. Kāds ir jūsu stundu ilgums un cenu politika? 4. Vai varu satikt jūsu iepriekšējos studentus un uzzināt viņu atsauksmes? 5. Vai jūsu klases ir vairāk orientētas uz sākotnējiem dejotājiem vai pieredzējušiem dejotājiem? 6. Vai ir nepieciešama kāda īpaša apģērba vienība, lai piedalītos stundās? 7. Vai jūs piedāvājat izbraukuma nodarbības vai pulciņus, lai dejotu citviet? 8. Kāds ir jūsu pieeja mācībām - vairāk priekšnoteikumu iemācīšana vai praktisko stundu skaita palielināšana? 9. Vai jūs piedāvājat kādu deju sacensību, uz kuru varētu sagatavoties? 10. Kādus ieteikumus jūs varētu sniegt, lai attīstītu manas prasmes kā balleju dejotāju?
- Cik ilgi jūs strādājat šajā profesijā? Vai jūs esat strādājis skolā? - Vai jums bija sākotnējā apmācība, kas jūs vadīja pie šīs profesijas izvēles? - Kādas ir jūsu likmes? Vai jūs varat nodot izklāstu? Vai jūs piedāvājat kādas paketes likmes par vairākām nodarbību sesijām? - Vai jūs sniegsiet man oficiālu piedāvājumu pirms mēs uzsāksim nodarbības? - Kāda ir jūsu pieejamība?